Rejestry i ewidencje

Rejestry i ewidencje

W celu wykonywania zadań statutowych szkoła prowadzi następujące rejestry i ewidencje:

  • rejestry zgodne z jednolitym rzeczowym wykazem akt
  • rejestr pism i spraw wchodzących i wychodzących,
  • rejestr wydanych decyzji,
  • rejestr zarządzeń wewnętrznych dyrektora szkoły,
  • księgi ewidencji uczniów,
  • rejestr wniosków o rozpoczęcie stażu na stopień awansu zawodowego,
  • rejestr wydanych zaświadczeń i aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  • rejestr potwierdzeń odbioru świadectw szkolnych,
  • rejestr zwolnień lekarskich,
  • księgi ewidencji druków ścisłego zarachowania,
  • rejestr skarg i wniosków,
  • ewidencję środków trwałych,
  • ewidencję wartości niematerialnych i prawnych,
  • ewidencja druków ścisłego zarachowania,
  • rejestr wypadków uczniów i pracowników,
  • ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • kartoteki wynagrodzeń pracowników,
  • ewidencję zbiorów bibliotecznych.

W zakłądce „Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw” oraz w zakładce „Archiwum” znajdują wszelkie uregulowania rozpatrywania wniosków w każdej przedmiotowej sprawie, także w zakresie udostępniania danych oraz informacji czyli każdej treści lub jej części, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej,  dźwiękowej,  wizualnej  lub  audiowizualnej,  będącej  w posiadaniu podmiotu.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.09.2014
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Skubiszewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 września 2014 22:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Skubiszewska
Ilość wyświetleń: 1125
24 października 2019 19:37 (Aldona Skubiszewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2014 22:45 (Aldona Skubiszewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2014 22:27 (Aldona Skubiszewska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)